۰

درخواست توجه بیشتر مسئولان استان بوشهر به حوزه های علمیه

حجت الاسلام خدری خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حوزه های علمیه شد و گفت: مدرسه عمیه امام خمینی(ره) بوشهر از زمان تاسیس تاکنون نزدیک به چهار هزار طلبه داشته است.
کد خبر: ۱۹۳۲۸۷
۱۰:۵۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام رضا خدری ظهر روز سه شنبه در بازدید نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار بوشهر از مدرسه علمه امام خمینی(ره) بوشهر، اظهار داشت: مدرسه عمیه امام خمینی(ره) از زمان تاسیس تاکنون نزدیک به چهار هزار طلبه داشته است.

مدیر حوزه حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد طلاب کنونی این مدرسه را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۳۵ استاد به صورت تمام و نیمه وقت عهده دار تدریس این طلاب هستند؛ در سطح استان نیز هشت مدرسه فعال است و ۱۰۰ استاد نیز در این مداس مشغول تدریس می باشند.

وی به بیان مشکلات مدارس علمیه در سطح استان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات مدارس علمیه استان مساله مکان و فضا است که متاسفانه بسیاری از طلاب به همین دلیل متقاضی تحصیل در استان قم می باشند.

حجت الاسلام خدری، خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حوزه های علمیه شد و گفت: در تعدادی از مدارس علیه استان مسئله زیرساخت آنها حل شده، اما هنوز در مدارسی همچون برازجان و خورموج و گناوه و دیر این مشکل وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد طلاب مدارس علمیه استان را ۶۵۰ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: فضا و محیط لازم برای طلاب مهمترین مشکل حوزه علمیه است که امیدواریم از سوی مسئولان استان توجه جدی به این مساله شود.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: