۰

شکار عامل انتحاری قبل از رسیدن به هدف

نیروهای سوری با هدف قرار دادن یک خودروی بمب‌گذاری شده نقشه تروریست‌ها برای اشغال مجدد شهرک "السکیک" در حومه جنوبی ادلب را ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۱۹۳۲۸۶
۱۱:۰۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای ارتش سوریه امروز سه شنبه با یک فروند موشک هدایت شونده یک خودروی بمب گذاری شده داعش را قبل از رسیدن به هدف مورد نظر منهدم کردند.

بر اساس این گزارش نیروهای رصد و شناسایی ارتش سوریه یک خودروی بمب گذاری شده گروه تروریستی النصره را که توسط یک عامل انتحاری در محور شهرک "ترعی" به سمت شهرک "سکیک" هدایت می‌شد شناسایی کرده و آن را با موشک هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی سوری گفت که گروه های تروریستی خود را برای ضد حمله به منظور اشغال مجدد شهرک آزاد شده "سکیک" آماده کرده بودند، اما انهدام خودروی بمب گذاری شده نقشه تروریست‌ها را برای باز کردن روزنه ای در مواضع ارتش سوریه ناکام گذاشت.

این منبع گفت که نیروهای ارتش سوریه چندین تلاش تروریست های النصره برای حمله نفوذ به السکیک را خنثی کرده اند.

وی افزود که جنگنده های روسیه نقشی برجسته در قطع خطوط امدادرسانی به تروریست ها و تضعیف قدرتشان برای انجام ضد حمله ها ایفا کرده است و طی ساعات گذشته مواضع تروریست ها در اللطامنه، کفرزیتا، خان شیخون، معرتحرمه، و الصیاد در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب هدف حملات گسترده جنگنده های روسی قرار گرفته است.

نیروهای ارتش سوریه دهم ماه جاری میلادی موفق شدند شهرک و تپه سکیک در حومه جنوبی ادلب را بعد از درگیری های شدید با گروه های تروریستی آزاد کنند.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: