۰
دریادار تنگسیری مطرح کرد؛

هشدار سپاه در خصوص حضور غیر‌قانونی اسرائیل در خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا و انگلیس در حال برنامه‌ریزی برای حضور رژیم صهیونیستی در خلیج فارس هستند و ما درباره هرگونه حضور غیر‌قانونی به ویژه رژیم صهیونیستی در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار می‌دهیم.
کد خبر: ۱۹۳۱۸۳
۱۲:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، دریادار علی‌رضا تنگسیری با تاکید بر اینکه امنیت خلیج فارس از موارد مهم برای ایران است اظهار داشت: عبور و مرور دریایی بین‌المللی باید همچنان بین‌المللی باقی بماند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران چندین دهه است که امنیت تنگه هرمز را تامین کرده و حضور کشورهایی خارج از منطقه باعث مختل شدن امنیت این تنگه شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس در حال بافتن سناریوهای متعددی برای توجیه حضور خود در خلیج فارس هستند افزود : آمریکا و انگلیس در حال طراحی برای سوء استفاده از کشورهای منطقه بوده تا از نیاز کشورهای اروپایی و غرب آسیا به نفت ایران بهره برداری کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که حوادث دریایی متعددی به دلیل حضور آمریکا در خلیج فارس روی داده و واشنگتن با حمله به کشتی‌ها در نزدیکی آب‌های ایران تلاش دارد که به ایران اتهام زنی کند.

دریادار تنگسیری ادامه داد : آمریکا و انگلیس در حال برنامه‌ریزی برای حضور رژیم صهیونیستی در خلیج فارس هستند و ما درباره هرگونه حضور غیر‌قانونی به ویژه رژیم صهیونیستی در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئول تضمین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس هستیم و هیچ نیازی به غریبه‌ها نیست.

سردار تنگسیری افزود : پیام ما به کشورهای منطقه و خارج از منطقه این است که تا زمانی که نفت خود را از این منطقه صادر می‌کنیم امنیت آن را نیز تضمین می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت : تنگه هرمز باز بوده و همه می‌توانند برای صادرات نفت خود از آن استفاده کنند.

 

منبع: ILNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: