۰

فعالان بخش درمان تا ۲۳ مرداد برای ثبت‌نام استفاده از کارت‌خوان بانکی فرصت دارند

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: ۲۳ مرداد ماه آخرین مهلت فعالان بخش درمان از جمله پزشکان و پیراپزشکان برای ثبت مشخصات کارت‌خوان‌های بانکی است.
کد خبر: ۱۹۳۰۹۹
۰۷:۴۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: ۲۳ مرداد ماه آخرین مهلت فعالان بخش درمان از جمله پزشکان و پیراپزشکان برای ثبت مشخصات کارت‌خوان‌های بانکی است.
حسن کوماسی امروز  در ارتباط با آخرین مهلت ثبت‌نام فعالان بخش درمانی آذربایجان‌غربی برای استفاده از کارت‌خوان اظهار کرد: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا ۲۳ مرداد ماه مهلت دارند از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی، در نظام سامانه فروش و استفاده از کارتخوان بانکی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همه صاحبان حرف و مشاغل خدمات درمانی به موجب بند ی تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۸ از ابتدای فروردین ماه سال جاری مکلف به نصب، راه‌اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای ثبت مشخصات پایانه فروشگاهی یا کارت‌خوان نیازی به حضور مؤدی در ادارات امور مالیاتی نیست، ادامه داد: مؤدیان بخش درمان برای ثبت اطلاعات کارت‌خوان‌های خود و ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی‌شان فقط از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir اقدام کنند.

وی عنوان کرد: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در نخستین ماه پس از اینکه شناسه پایانه فروشگاهی یا کارت‌خوان بانکی خود را از طریق پیامک دریافت کردند، می‌توانند نسبت به بهره‌برداری از آن نیز اقدام کنند.

کوماسی تصریح کرد: برای ثبت‌نام در سامانه ثبت مشخصات صندوق فروش، مؤدی باید ثبت‌نام کد اقتصادی خود را تکمیل کرده و در وضعیت ۴۵ قرار گرفته باشد برای همین منظور مشمولان ذکر شده برای رفع ابهام و اشکالات خود با مرکز پاسخگویی ۱۵۲۶ تماس بگیرند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: