۱

دست‌و‌پا زدن شبکه وهابی برای جابجایی روز عرفه و عید قربان!

دخالت تلویزیون‌های تکفیری در احکام عبادی و شرعی در حالی است که اهل سنت کشورمان به علمای خود مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۳۰۷۰
۱۲:۵۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، با وجود اعلام علما و شورا‌های افتاء اهل سنت سراسر کشور مبنی بر اینکه امروز روز عرفه و روز دوشنبه مورخه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۸ مقارن عید سعید قربان است، برخی تلویزیون‌های وهابی که از رژیم سعودی ارتزاق می‌کنند، با اصرار از مخاطبانشان می‌خواهند که به این فتاوا اهمیت نداده و اعمال عبادی خود را با آنچه حکومت عربستان اعلام کرده است تنظیم نمایند!

دست‌و‌پا زدن شبکه وهابی برای جابجایی روز عرفه و عید قربان!

دخالت این تلویزیون‌های تکفیری در احکام عبادی و شرعی در حالی است که اهل سنت کشورمان به علمای خود مراجعه می‌کنند و فق‌های وهابی ـ سعودی را شایسته تبعیت نمی‌دانند.

در همین رابطه، پایگاه "پرسشگران" متعلق به دانشجویان سنی‌مذهب ایران خبر داده است که شیخ «اسحاق بدری» از علمای اهل تسنن هرمزگان و ماموستا «یاور مرادی» امام جمعه اهل تسنن عنبران، این درخواست شبکه‌های ماهواره‌ای وهابی را مصداق تشویش اذهان و بازی با دین مردم دانسته‌اند.

دست‌و‌پا زدن شبکه وهابی برای جابجایی روز عرفه و عید قربان!

این دو عالم اهل‌سنت، از متدینان سنی‌مذهب کشورمان خواسته‌اند که دنباله‌رو علما باشند، نه رسانه‌های بیگانه که شیطنت می‌کنند و می‌خواهند وحدت مسلمین را خدشه‌دار نمایند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
برنامه های این شبکه وهابی را من مدتی دنبال میکردم و متوجه شدم بسیار دروغ میگویند و چند بار مطالبی را بیان کردند و من پس از تحقیق و بررسی متوجه دروغ هایشان شدم . البته این مطالب به نقل از کتب شیعه بود اما با توجه به اینکه من میدانستم وجود اینگونه مطالب در کتب شیعه غیر ممکن است بررسی کردم و فهمیدم دروغ میگویند . حالا شما فکر کنید که انهایی که این مطالب را باور میکنند چقدر در ظلالت و گمراهی غرق میشوند و فکر میکنند اینها دارند راست میگویند .