۰

زائرانی که پس از 21 روز پیاده‌روی به حرم رضوی رسیدند

در سالروز شهادت ابن الرضا(علیه السلام) حضرت جوادالائمه(علیه السلام) کاروان زائران پیاده شهرستان یزد صبح امروز به حرم مطهر امام هشتم(علیه السلام) مشرف شدند.
کد خبر: ۱۹۲۵۱۱
۱۵:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، کاروان زائران پیاده یزدی پس از 21 روز پیاده‌روی و طی مسیر هزار کیلومتری یزد به مشهد از باب الجواد(علیه السلام) وارد صحن جامع رضوی شدند و با اجرای مراسم دعا و نیایش در صحن انقلاب به ساحت مبارک حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) اظهار ارادت کردند.

سید حسین حسینی مدیر کاروان زائران پیاده یزد در حاشیه این تشرف با اشاره به اینکه در این کاروان 90 نفر از عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) حضور دارند به خبرنگار ما گفت: در این کاروان پیر و جوان با هم همراه شده­اند به طوری­که جوان­ترین عضو این کاروان 13 ساله و مسن­ترین فرد نیز 70 سال دارد.

وی افزود: این کاروان به صورت کاملا خودجوش و مردمی شکل گرفت و با اطلاع رسانی­هایی که در فضای مجازی انجام شد، زائرانی از دیگر مناطق کشور نیز با ما همراه شدند.

مدیر کاروان پیاده زائران یزدی هدف از این سفر پیاده و معنوی را خودسازی و تزکیه درونی دانست و خاطر نشان کرد: امام حسن مجتبی 25 مرتبه با پای پیاده از مکه به مدینه سفر کردند و ما هم تلاش کردیم از سیره آن حضرت پیروی کنیم.

گفتنی است این چهارمین سالی است که کاروان پیاده زائران شهرستان یزد به مشهد مقدس و ساحت علی­بن موسی­ الرضا(علیه السلام) مشرف می­شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: