۰

دفاتر بعثه های مراجع عظام تقلید شیعه در مکه مکرمه گشایش یافت

دفاتر بعثه های مراجع عظام تقلید شیعه برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آنها در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 98 در مکه مکرمه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۹۲۳۹۸
۱۵:۴۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، دفاتر یادشده متعلق به 13 تن از مراجع عظام تقلید است که با حضور نمایندگان آنها در مکه مکرمه فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش، دفتر بعثه آیت الله خامنه ای و نوری همدانی در هتل ویولت واقع در ابتدای شارع عزیزیه جنوبی قرار دارد.

دفاتر بعثه های آیت الله سیستانی، جوادی آملی، حکیم، سبحانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، فیاض و وحید خراسانی در ساختمان «الوسام» واقع در منطقه العزیزیه، انتهای شارع الامام، جنب هتل مکه کنکورد دایر شده است.

دفتر بعثه آیت الله حائری نیز در عزیزیه، جنب هتل مکه کنکورد، شارع المعسکر الکشفی، آیت الله شاهرودی در عزیزیه، کوچه هتل مکه کنکورد مقابل مدرسه الحرمین و آیت مکارم شیرازی نیز در ابتدای العزیزیه، پشت مسجد بن باز، خیابان احسان، روبروی مسجد قطری، هتل سدره الاحسان واقع است.

بعثه مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای که برای مراکز محل استقرار حجاج ایرانی ارسال کرده، شماره تلفن دفاتر بعثه مراجع عظام تقلید را هم اعلام کرده است.

هر ساله نمایندگان مراجع عظام تقلید در قالب کاروان بیوت مراجع در شهرهای مقدس مدینه و مکه مستقر می شوند تا به مراجعات، پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی مقلدان خویش رسیدگی کنند.

دفاتر یادشده پیش از این در مدینه منوره دایر شده بود اما با نزدیک شدن ایام تشریق و زمان آغاز مناسک حج تمتع در هشتم ذی الحجه، این دفاتر به مکه مکرمه انتقال یافته است.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: