۰

تاکید آیت الله صافی گلپایگانی بر توجه بیشتر به مهدهای کودک

آیت الله صافی گلپایگانی بر توجه بیشتر به مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، تاکید کردند.
کد خبر: ۱۹۲۳۸۶
۱۴:۲۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله صافی گلپایگانی صبح امروز در دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم با تاکید بر توجه بیشتر به مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، خواستار تدوین برنامه جامع فرهنگی و مذهبی برای این گروه سنی شد.

ایشان با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در امر خداپسندانه رسیدگی به معلولان و کودکان بی سرپرست و کمک های مادی و معنوی به سازمان بهزیستی خواستار توسعه خدمات بهزیستی و افزایش و ارتقاء فعالیتها شدند.

این مرجع تقلید در این دیدار گفتند: در خدمت به نیازمندان به یاد حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشید و بدانید که چه کسانی را مورد تفقد قرار می دهید خصوصا اینکه خدمت شما در شهر مقدس قم، عش آل محمد (صلی الله علیه وآله) به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (سلام الله علیها) است و قدردان این نعمت ها باشید.

در ابتدای این دیدار «کریمی اصل» سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم ضمن تشریح عملکرد بهزیستی و خدمات متنوع و متعدد این سازمان به جامعه هدف و عموم مردم و تقدیر از حمایتهای خاص آیت الله صافی گلپایگانی از برنامه ها و مراکز بهزیستی (بویژه مرکز شبانه روزی نگهداری فرزندان بهزیستی حضرت قاسم (علیه السلام) که مستقیما زیر نظر ایشان اداره می شود) خواستار توصیه مردم به مشارکت در امور بهزیستی شد.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: