۰

فراخوان حمایت از ‌طرح‌های فرهنگی هنری غدیر اعلام شد

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر اصفهان با اشاره‌به فراخوان حمایت از ‌طرح‌های فرهنگی هنری غدیر، گفت: این فراخوان با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و در موضوعاتی همچون آموزه‌های قرآنی و فرزندپروری و تحکیم پیوند خانواده اعلام شده است.
کد خبر: ۱۹۱۲۹۷
۱۱:۲۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان اصفهان از فراخوان عمومی حمایت از طرح های فرهنگی هنری غدیر با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

حجت الاسلام دست افکن اعلام کرد: این فراخوان موجبات تولید بیشتر، بهتر و کیفی تر محصولات مرتبط با غدیر را سبب شده و باعث حضور و مشارکت قوی تر و گسترده تر هنرمندان کشورمان در تولید آثار فاخر با موضوعات قربان و غدیر می شود.

وی درباره موضوعات این فراخوان فرهنگی هنری ملی بیان کرد: آموزه های قرآنی، برگزاری نمایشگاه کتاب، فرزندپروری و تحکیم پیوند خانواده، تبیین موضوعی مفاهیم قربان تا غدیر در قالب های ادبی و هنری محورهای این فراخوان هستند. در این فراخوان خلاقیت هنری، افزایش مشارکت مردمی، مخاطب محوری، عمق بخشی و کیفی سازی و افزایش نشاط اجتماعی به عنوان شاخص های پنج گانه اعلام شده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان اصفهان تاکید کرد: همچنین، در این فراخوان بزرگ فرهنگی اجتماعی، قالب های ارائه شامل سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه، شب شعر، داستان، مسابقۀ کتابخوانی، گالری، کلیپ، شبکه های اجتماعی و مجازی، سایت، موسیقی، عکس، تواشیح، ترجمه و تفسیر موضوعی قرآن و نهج البلاغه است.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا تاریخ 10 مرداد ماه است و هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، بعد از پل فردوسی، به سمت میدان انقلاب، ادارۀ مشارکت های فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ارسال کنند.

گفتنی است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت esfahanfarhangh.ir و یا با شماره تلفن 032658566 و 09135578928 تماس بگیرند

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: