۰

اهانت یک رستوران‌دار به زوج مسلمان در آمریکا

شورای روابط اسلامی آمریکایی شکایت نامه ای علیه رستوران زنجیره ای تیم هورتونز در میشیگان که کارمند آن رفتار نژادپرستانه ای با زوج مسلمان داشته اند، تنظیم کرد.
کد خبر: ۱۹۱۲۲۳
۱۳:۳۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یک گروه حامی حقوق مسلمانان در آمریکا، روز پنج شنبه شکایت نامه ای را به نمایندگی از یک زوج مسلمان علیه رستوران زنجیره ای تیم هورتونز تنظیم کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که یکی از کارکنان این رستوران زنجیره ای در شهر ایپسیلانتی در ایالت میشیگان حاضر نشد به این زوج مسلمان خدمت کند و به آن ها گفت که «به کشور خودشان بازگردند».

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، شعبه میشیگان، شکایت نامه ای به نمایندگی از دو شهروند مسلمان آمریکایی با اسامی غلا قویدر و آمور دیمینی که در آن آربور، شهری در میشیگان زندگی می کنند تنظیم کرد.

به گفته این زوج، کارمند این رستوران از لهجه آن ها و روسری داشتن بانوی مسلمان خوشش نیامده و به آنها گفته که «شما به اینجا تعلق ندارید». این زن و شوهر شکایت نامه ای نسبت به این رفتار در رستوران تیم هورتونز تنظیم کرده اند، اما هیچ کس جوابی به آنها نداده است.

این اتفاق درحالی رخ داد که چندی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیام توئیتری نژادپرستانه، چهار نماینده رنگین پوست کنگره آمریکا را خطاب قرار داده و گفته بود که آنها را به خانه هایشان بفرستید.

در ماه دسامبر سه کارمند سیاه پوست تیم هورتونز نیز شکایت نامه فدرالی علیه این رستوان تنظیم کرده و گفته بودند که مدیریت رفتار نژادپرستانه ای با آنها داشته و دستمزد کافی به آنها نمی‌دهد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: