۰

دیدار هیأتی از آستان قدس رضوی با آیت الله بشیر نجفی در نجف اشرف

هیأتی از آستان قدس رضوی روز گذشته در چارچوب برنامه ویژه سالگرد ولادت امام رضا علیه السلام با آیت الله بشیر نجفی در نجف اشرف دیدار کرد.
کد خبر: ۱۹۱۲۰۸
۱۲:۱۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، هیأتی از آستان قدس رضوی روز گذشته در چارچوب برنامه ویژه سالگرد ولادت امام رضا علیه السلام با آیت الله بشیر نجفی در نجف اشرف دیدار کرد.

 آیت الله نجفی در این دیدار گفت: از جمله نعمت های خداوند تبارک و تعالی به بشریت این است که با مکتب اهل بیت علیهم السلام از دین محافظت کرد؛ مکتبی که امتداد واقعی وحی الهی است و جهان و بشریت را با اندیشه های خود بارور کرده است.

وی افزد: این در حالی است که دشمنان برای نابودی نشانه های مکتب اهل بیت تلاش می کنند اما این مکتب به نشر آگاهی دینی و فرهنگی در جوامع سلامی ادامه میدهد.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: تشیع امروز پابرجا مانده و گسترش یافته است زیرا اسلام اصیل و واقعی است.

آیت الله نجفی در ادامه بیان کرد: حوزه علمیه نجف اشرف امتداد مکتب اهل بیت علیهم السلام است زیرا از این حوزه، علما و اندیشمندانی خارج شدند که اقدام به نشر علوم اهل بیت علیهم السلام کردند و نقش بارزی و بزرگی در نشر آن علوم ایفا کردند.

از سوی دیگر هیئت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار که حامل پرچم امام رضا(ع) نیز بودند، از توصیه های آیت الله نجفی قدردانی کردند و مهمترین طرح ها و پروژه های مربوط به آستان قدس رضوی را برای ایشان شرح دادند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: