۰
نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

پیروزی حزب الله در جنگ سی ‌و سه روزه نتیجه عمل به قرآن بود

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی گفت: در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و اسرائی، هزار نفر جوان قرآنی، اسرائیل را شکست داده و آروزی از نیل تا فرات رژیم صهیونستی را نابود کرده و صدها نفر از دشمنان اسلام را به درک فرستادند و بعد از سی و سه روز دشمن اسلام اعلام شکست کرد و این نتیجه قرآن است.
کد خبر: ۱۹۰۹۷۶
۱۳:۳۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی امروز در آئین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم آذربایجان‌غربی در ارومیه، اظهار داشت: فعالین قرآنی در روز قیامت در کنار پیامبران الهی خواهند بود و پیامبر اسلام ( ص) بیان می‌کنند، که حاملان قرآن در صف پیامبران خواهند بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در ماه مبارک رمضان ۲۰ میلیون قرآن در جمع‌خوانی قرآن کریم، ختم شد و این مسابقات و جمع‌خوانی‌ها انقلاب را بیمه می‌کند و دشمنان از رساندن آسیب به انقلاب عاجز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عمل به قرآن عامل پیروزی در مقابل دشمن است ادامه داد: در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل، یک مشت صهیونست اعراب را شکست داده و بیت المقدس را تصاحب کرده و در سرزمین اسلامی ساکن شدند که در این شش روز خبری از قرآن نبود و اگر مسلمانان اهل قرآن بودند و قرآن در وجود آن‌ها اثر کرده بود مغلوب نمی‌شدند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و اسرائیل هزار نفر جوانان قرآنی، اسرائیل را شکست داده و آروزی از نیل تا فرات رژیم صهیونستی را نابود کرده و صدها نفر از دشمنان اسلام را به درک فرستادند و بعد از سی و سه روز دشمن اسلام اعلام شکست کرد و این نتیجه قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای از فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی بیان کردند که ما در همه زمینه‌ها شکست خورده‌ایم و تنها امید ما دانشگاه است اما با ورود بسیج که قرآن در جانشان نفوذ کرده کرده بود به دانشگاه این آرزوی دشمن را هم به گور فرستاد.

وی با توصیه به مسئولین کشور در جهت ترویج قرآن، گفت: قرآن امتحان خود را در آبادانی کشور پس داده است و مسئولین باید تمام توان خود را در جهت ترویج قرآن که نور مطلق الهی است به کار گیرند و قرآن را در جان جوانان فرود برند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: