۰

شماری کشته و زخمی در پی وقوع ۲ انفجار در یک حسینیه در بغداد

رسانه های خبری عراق از کشته و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه وقوع دو انفجار در یک حسینیه در جنوب غرب پایتخت این کشور خبر می دهند.
کد خبر: ۱۹۰۹۶۹
۱۱:۵۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،رسانه های خبری عراق از کشته و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه وقوع دو انفجار در یک حسینیه در جنوب غرب پایتخت این کشور خبر می دهند.

به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، یک منبع امنیتی در عراق شامگاه روز دوشنبه اعلام کرد که یک حسینیه در منطقه «المعالف» در جنوب غرب شهر بغداد، پایتخت این کشور هدف دو انفجار قرار گرفته و به دنبال آن نیز نیروهای امنیتی خود را به محل وقوع حادثه رسانده و تدابیر امنیتی اتخاذ کردند.

به دنبال آن نیز یک منبع در پلیس عراق در گفت و گو با السومریه نیوز تاکید کرد که دو انفجار مذکور یک مراسم ختم در داخل حسینیه را هدف قرار داده و بر اساس آمار اولیه نیز یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشتند.

در همین حال، این پایگاه خبری از یک منبع امنیتی دیگر نقل کرد که انفجار نخست به وسیله بمب دست ساز و انفجار دوم نیز به وسیله کمربند انفجاری انجام شده است.

این در حالی است که برخی دیگر از رسانه های عراقی به نقل از منابع مختلف ضمن اعلام این که انفجارهای منطقه المعالف را دو فرد انتحاری به وسیله کمربند انفجاری در داخل حسینیه «ابوالفضل العباس» انجام دادند، تاکید کردند که در نتیجه آنها در مجموع ۲۲ تا ۲۵ نفر کشته و زخمی شدند.

برخی رسانه های عراقی نیز از منابع امنیتی نقل کردند که انفجار یک بمب جاسازی شده در یک سه چرخ در شمال شهر بغداد نیز یک کشته و شماری زخمی بر جای گذاشته در حالی که نیروهای امنیتی نیز موفق شدند دو بمب جاسازی شده دیگر در یک سه چرح در شمال و یک خودروی تاکسی در جنوب شرق این شهر را خنثی کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: