۰

چگونگی جذب سرباز طلبه در حوزه یزد

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: چگونگی جذب سرباز طلبه در حوزه علمیه یزد بررسی شد.
کد خبر: ۱۹۰۸۱۴
۰۹:۲۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: چگونگی جذب سرباز طلبه در حوزه علمیه یزد بررسی شد.

حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی راد با اشاره به برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش استان، گفت: پیرو برگزاری جلسات قبلی و برای پیگیری طرح‌ها و مصوبات مطرح شده جلسه همكاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور سرداری، معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسئولین مربوطه برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: در این جلسه با توجه به جایگاه مهم موضوعات آموزش و پرورش، پیرامون جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش بحث و مقرر شد حوزه علمیه مصاحبه و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

وی اظهار داشت: متقاضیان سرباز طلبگی در آموزش و پرورش پس از مصاحبه و تایید از سوی حوزه، در امور پرورشی مدارس مشغول به خدمت خواهند شد و در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

حجت ‌الاسلام حسینی ‌راد با اشاره به صحبت پیرامون حوزویان شاغل در آموزش و پرورش، افزود: طبق تفاهم صورت گرفته به زودی یك طرح و گردهمایی با حضور این افراد برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان با بیان اینكه در این جلسه طرح‌ها و مصوبات قبلی نیز مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان كرد: جلسه بعدی دی ماه سال جاری برگزار خواهد و نسبت به مصوبات جلسه اخیر بررسی ها انجام خواهد گرفت.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: