۰

اتحادیه عرب ساخت تونل یهودی در قدس را محکوم کرد

این اتحادیه حفاری های صهیونیستها در قدس را محکوم کرد و اعلام کرد ساخت چنین تونل هایی عواقب بدی برای این رژیم به همراه خواهد آورد.
کد خبر: ۱۹۰۳۹۴
۱۴:۵۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، اتحادیه عرب طی بیانیه ای خواستار توقف تونل مسیر زائران یا طریق الحجاج شد. این اتحادیه حفاری های صهیونیستها در قدس را محکوم کرد و اعلام کرد ساخت چنین تونل هایی عواقب بدی برای این رژیم به همراه خواهد آورد.

صهیونیستها با حضور دیوید فریدمن سفیر آمریکا در مناطق اشغالی تونلی به نام مسیر زائران را افتتاح کرده است که گفته می شود بخشی از پروژه یهودی سازی بیت المقدس است.

در بیانیه اتحادیه عرب ضمن هشدار به ادامه چنین پروژه هایی آمده است که حمایت آمریکا از صهیونیستها در یهودی سازی قدس شریف نقض آشکار قوانین بین المللی است و منجر به عواقب بدی برای آنها می شود.

این اتحادیه از جامعه جهانی نیز خواست به مسئولیت‌های قانونی، سیاسی و اخلاقی خود در قبال قدس عمل کرده و برای توقف فوری این اقدامات نژادپرستانه وارد عمل شود.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز درباره عواقب و پیامدهای ادامه حفاری‌های صهیونیست‌ها در شهر قدس که از منطقه سلوان تا مسجدالاقصی امتداد دارد، هشدار داد.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: