۲

افرادی در پشت بام کعبه به سردادن الله اکبر از فراز آن اقدام کردند

شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر از حضور افرادی در پشت بام کعبه مشرفه خبر دادند که به سردادن «الله اکبر» از فراز آن اقدام کردند.
کد خبر: ۱۹۰۳۷۰
۱۱:۵۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در صفحه های خود به انتشار تصویری از مسجدالحرام اقدام و اعلام کردند: این افراد به بالای پشت بام کعبه مشرفه رفتند و نوای«الله اکبر» سردادند، درحالی که نیروهای امنیتی در مسجد الحرام مداخله کردند.

این تصویر نشان می دهد که درحالی تعدادی از افراد به بالای پشت بام کعبه رفتند که دهها نمازگزار و زایر عمره در مسجد الحرام و نیروهای امنیتی در اطراف آن بودند.

منابع رسانه ای عربستان، گزارش دادند که خبر رفتن برخی افراد بالای پشت بام کعبه و تکبیر گفتن آنها درست نیست، بلکه آنها کارگران عربستانی بودند که به تعمیر کعبه اقدام می کردند و سنگ پشت بام را جایگزین می کردند.

خبرهای منتشر شده گزارش می دهند که دروبین ها پخش مستقیم مستقر در مسجد الحرام، لحظه بالارفتن این افراد به پشت بام را ثبت کردند، اما منابع عربستان این مسئله را گزارش ندادند.

کعبه در زمان کنونی قبل از موسم حج شاهد تعمیر و نظافت است تا در زمان حج تمتع برای ادای مناسک حج زیران و حجاج آماده باشد.

خبرهای منتشر شده از این واقعه از این مسئله حکایت دارد که یک گروه از مردم به پشت بام کعبه رفتند و به تکبیر گفتن اقدام کردند و نیروهای امنیتی حاضر در مسجد الحرام وارد عمل شدند، به همین دلیل تلاش می کنند که این خبر را کتمان کنند.

اگرچه دروبین های پخش مستقیم در کعبه ، این واقعه را ثبت کرده است؛ اگرچه هنوز مشخص نیست که چرا این افراد به پشت بام مسجد الحرام رفتند و شروع به تکبیر گفتن کردند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
saber
Canada
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
الله اکبر* . .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
الله اکبر ولله الحمد