۰

بارندگی در استان‌های شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت:مناطق شمالی کشورمان تا عصر روز چهارشنبه میزبان باران خواهند بود؛ تهران هوای صاف و گاهی همراه با گرد و غبار خواهد داشت.
کد خبر: ۱۹۰۱۶۳
۱۲:۵۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، کارشناس هواشناسی گفت:مناطق شمالی کشورمان تا عصر روز چهارشنبه میزبان باران خواهند بود؛ تهران هوای صاف و گاهی همراه با گرد و غبار خواهد داشت.

 کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی چند روز آینده اعلام کرد:امروز بعد از ظهر با توجه به نفوذ جریانات شمالی به سواحل غربی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازنداران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و غربی وزش باد و بارش باران شروع خواهد شد.

وی بیان کرد:فردا در استان‌های شمالی و خراسان شمالی همچنان بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: پس‌فردا (سه شنبه) بارش‌ها بیشتر محدود خواهد بود به سواحل دریای خزر و از روز چهارشنبه بعدازظهر این سامانه از کشور خارج خواهد شد و شدت بارش‌ها از بعد از ظهر امروز در گیلان، اردبیل و غرب گلستان رخ خواهد داد. دریای خزر همچنان مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: کاهش دما بین ۶ تا ۷ درجه در استان‌های شمالی خواهد بود. از پایان هفته انتظار داریم که هوای صافی را داشته باشیم. از فردا تا پایان هفته به ویژه در ساعات بعد از ظهر در منطقه شرق و شمال شرق به ویژه در منطقه زابل، سمنان، جنوب تهران، اصفهان، یزد و مرکزی و قم پدیده غالب گرد و خاک خواهد بود.

رفیعی گفت:از بعد ازظهر فردا تا روز سه شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. تهران فردا آسمان صاف و بدن ابری را خواهد داشت. حداکثر دما ۳۸ درجه و حداقل دما برای فردا صبح ۲۵ درجه خواهد بود.

منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: