۰

هشدار رئیس اسرائیل به حزب‌الله و دولت لبنان

«رووین ریولین» در پیامی به جنبش حزب‌الله و دولت لبنان درباره اقدام علیه رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۴۱
۱۶:۱۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان و دولت این کشور در خصوص پیامد‌های آنچه اجرای ساز و کار ایرانی در لبنان و پیامد‌های تبدیل اراضی این کشور به پایگاهی برای آغاز حمله به فلسطین اشغالی خوانده است، هشدار داد.

وی در مراسم یادبود جنگ ۱۹۸۲ لبنان که روز گذشته، سه شنبه، برگزار شده بود گفت: اسرائیل دست بسته نخواهد ایستاد بلکه اقدام خواهد کرد و هر کاری که برای تضمین امنیت شهروندانش لازم باشد، انجام می‌دهد.

روزنامه عبری زبان هآرتص در این خصوص نوشت: مسئولان لبنان و اسرائیل با آرامش کار می‌کنند تا جنگ جدیدی در شمال لبنان صورت نگیرد به گونه‌ای که دیوید استرفیلد، فرستاده آمریکا در لبنان پس از یک دهه تلاش توانست دو طرف را به ترسیم و مشخص کردن مرز‌های دریایی راضی کند.

به نوشته این روزنامه، لبنانی‌ها در گفتگو‌های اخیر اجازه داده شده است که به کاوش و استخراج گاز طبیعی در دریای مدیترانه بپردازد و این کشور امیدوار است درآمد حاصل از آن به بهبود و فعالسازی اقتصاد لبنان کمک کند.

پایگاه دنیا الوطن نوشت: رژیم صهیونیستی معتقد است اگر وارد جنگ جدیدی شود این بار باید وارد عمق خاک لبنان شود تا بر حزب الله پیروز شود و این هجوم، طولانی مدت خواهد بود؛ چرا که در جنگ ۳۴ روزه و حتی در جنگ ۵۰ روزه نوار غزه در سال ۲۰۱۴ به این نتیجه رسیده است که این زمان برای مقابله با حزب الله کافی نیست.

این پایگاه همچنین اذعان رژیم صهیونیستی بر ناتوانی خود را مطرح کرده و نوشته است که رژیم صهیونیستی برآورد کرده است که در جنگ آینده صد‌ها نفر از سربازانش کشته می‌شوند و مواضع این رژیم با موشک و خمپاره به صورتی بی سابقه هدف قرار می‌گیرند و در جنگ طولانی مدت، اقتصاد و زیر ساخت این رژیم به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: