۰

آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب شیعه و اهل سنت سراسر کشور روز جمعه ۳۱ خرداد با شرکت۱۱۰۰ داوطلب در استانهای مختلف کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۹
۱۶:۰۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب شیعه و اهل سنت سراسر کشور روز جمعه ۳۱ خرداد با شرکت۱۱۰۰ داوطلب در استانهای مختلف کشور برگزار می شود.

دکتر رضا صابری با بیان این خبر افزود: دور جدید آزمون اختصاصی جذب طلاب در دانشگاه مذاهب اسلامی از میان داوطلبان خواهر و برادر(طلاب شیعه و اهل سنت) ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۳۱ خرداد ماه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ۸ حوزه امتحانی در ۸ استان کشور برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: در این آزمون داوطلبان در رشته های زبان و ادبیات عربی زبان و ادبیات عربی فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی، ادیان ابراهیمی، تاریخ اسلام،علوم قرآن و حدیث، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ اسلام،علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی، آزمون اختصاصی این دانشگاه در این دوره در تهران و شعب دانشگاه در شهرهای کرمانشاه، بندرعباس، بوشهر، زاهدان، سنندج، قم و گنبد کاووس برگزار می گردد.

صابری خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و۲۷ خرداد ماه از طریق سایت دانشگاه مذاهب اسلامی به نشانی www.mazaheb.ac.ir قابل دریافت می باشد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: