۱

نوجوان مسلمان کانادایی برنده بورس تحصیلی ۱۰۰ هزار دلاری شد

دختر نوجوان مسلمان و محجبه در انتاریوی کانادا برنده بورس تحصیلی ۱۰۰ هزار دلاری "شولیک" برای تحصیل در رشته مهندسی مکاترونیک در دانشگاه واترلو شد.
کد خبر: ۱۸۹۱۶۷
۱۰:۳۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، یک دختر نوجوان مسلمان کلاس 12 کانادایی، برنده بورس تحصیلی 100 هزار دلاری شولیک برای تحصیل در رشته مهندسی مکاترونیک در دانشگاه واترلو شد.

شهید صالح یک دانشجوی دبیرستان وینسنت مسی در انتاریوی کانادا در این باره گفت: پول بیشتر از همه برایم مهم نیست، بلکه آنچه برایم بیش از همه ارزش دارد این است که فرصتی به دست بیاورم و به دیگر دانش آموزان کمک کنم.

این دانش آموز 18 ساله که معدل 97% را در دروس مدرسه کسب کرده گفت: این رشته عملا مهندسی رباتیک است که در آن می توانیم ماشین ها را با کامپیوترها کنترل کنیم و من فکر می کنم که روبات ها بی نظیر هستند.

 

گفتنی است صالح که همیشه آرزوی این را داشته که در رشته روباتیک درس بخواند، موفق می شود که کاپتان تیم روباتیک مدرسه شده و همچنین به اعضای تیم لیگ لگو در مدرسه ابتدایی نیز مشاوره داده و بنیانگذار «استم دی» و «کود ریچ» برای دانش آموزان مدرسه ابتدایی است.

مت کورنیز مشاور تحصیل این نوجوان مسلمان گفت: بدون شک او تاثیر فوق العاده ای بر روی دیگران خواهد گذاشت و استثنایی خواهد بود.

گفته می شود این دختر مسلمان نخستین نوجوانی است که در این منطقه این  بورس تحصیلی را دریافت کرده است.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آفرین افتخار است برای مسلمانان،مخصوصا با این حجابی که حفظ کرده است.خدا بیشتر تو فیقش دهد.