۰

تاسیس مرکز اسلامی تحقیقات راهبردی در نجف اشرف

مرکز اسلامی تحقیقات راهبردی به همت و نظارت آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) در نجف اشرف مراحل پایان ساخت را پشت سرگذاشته است.
کد خبر: ۱۸۹۰۹۱
۱۱:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، طرح ساخت مرکز اسلامی تحقیقات راهبردی در نجف اشرف به مراحل بسیار پیشرفته رسیده است، به طوری که درحال حاضر کار سیم کشی اصلی برای تکمیل سامانه های برقی این ساختمان انجام می گیرد.

این ساختمان متعلق به بخش امور اندیشه ای و فرهنگی در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) است که مقر آن در نجف اشرف قرار دارد و از مراکز مهم به شمار می آید.

شرکت پیمانکار«انوار الحضر» با نظارت بخش پروژه های مهندسی در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) ساخت این مرکز اسلامی را برعهده گرفته است. این مرکز در مساحتی 890 مترمربع و در هفت طبقه برپا می شود.

در این ساختمان طرح های هنری و زیباشناسی که بیانگر خصوصیت این مرکز است، قرار داده شده است. این مرکز به برنامه ها و چشم انداز امروز و آینده پاسخ خواهد داد.

بخش طرح های مهندسی در آستان مقدس حضرت عباس(ع)، دهها طرح بزرگ و صدها طرح کوچک را داخل و خارج این آستان از زمان تاسیسش پس از سقوط رژیم بعث انجام داده است.

بیشتر این طرح ها با گروههای عراقی انجام گرفته است، شرکت های عراقی خارج از آستان بر برخی از این طرح ها نظارت داشته اند. همچنین در شمار اندکی از این طرح ها، کارگران خارجی همکاری داشته اند.

این مرکز اسلامی تحقیقات راهبردی متعلق به بخش امور اندیشه ای و فرهنگی آستان مقدس عباس که مقرش در نجف اشرف است، نتیجه گسترش فعالیت های این آستان مقدس است.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: