۰

جوان قبرسی شیعه شد

یک جوان قبرسی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران با تشرف به اسلام ناب محمدی، شیعه علوی شد.
کد خبر: ۱۸۹۰۴۵
۱۵:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، یک جوان قبرسی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در دفتر آیت الله «حسین نوری همدانی» در تهران با تشرف به اسلام ناب محمدی، شیعه علوی شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد احمدی»، عضو دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران با اعلام این خبر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، جوانی قبرسی به نام "مارینوس ماریتو" متولد 1970 میلادی با حضور در دفتر تهران آیت الله نوری همدانی به جاری کردن شهادتین مسلمان و شیعه علوی شد.

عضو دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران با اشاره به علت مسلمان شدن این تبعه قبرسی اظهار کرد: این تبعه قبرسی علت مسلمان شدنش را مطالعه و بررسی بسیار درباره دین اسلام اعلام نمود و گفت در طی این مطالعات دین اسلام را دین صلح، مهربانی و عطوفت یافتم و امیدوارم بتوانم موجب آبرومندی و سربلندی این دین در کشورم شوم.

وی ادامه داد: آقای ماریتو  که برای ما خود را شیفته سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) معرفی می کرد، نام «محمد» را بعد از مسلمان شدن برای خود برگزید.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: تغییر دین یا مذهب افراد در این دفتر کاملا آزادانه انجام می شود و کارشناسان این دفتر قبل از انجام این اتفاق مهم، توضیحات مفیدی درباره ویژگی های اسلام و تشیع به افراد ارائه می کنند.

وی افزود: یکی از سنت های دفتر آیت‌الله نوری همدانی در تهران در جریان تشرف افراد به اسلام، تقدیم کتاب های آموزنده و مفید به آنان است که چند جلد از کتاب های آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید و همچنین کتاب های «اربعین میردامادی» و «تاریخ چهارده معصوم(ع)» تالیف آیت الله سید باقر آیت میردامادی (مسئول دفتر آیت‌ الله نوری همدانی در تهران) به آقای مارینوس ماریتو تقدیم شد.

گفتنی است؛ دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران در حسینیه همدانی ها واقع در خیابان ری با مدیریت آیت الله سید باقر آیت میردامادی یکی از دفاتر فعال این مرجع عالیقدر تقلید در تهران است که هر روز پذیرای عموم مرد
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: