۰

تعطیلی آخرین روزنامه مستقل بحرینی به دست آل خلیفه

رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوب گرانه این رژیم علیه انقلابیون تنها روزنامه مستقل این کشور را تعطیل و ساختمانش را تخریب کرد.
کد خبر: ۱۸۹۰۲۳
۱۲:۴۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوب گرانه این رژیم علیه انقلابیون تنها روزنامه مستقل این کشور را تعطیل و ساختمانش را تخریب کرد.

 بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی در حمله به ساختمان با دستگاه های سنگین محل روزنامه الاوسط را تخریب کردند. این روزنامه تنها روزنامه باقی مانده کشور بحرین بود که در بعضی از موارد علیه آل خلیفه گزارش منتشر می کرد.

 منابع محلی می گویند آل خلیفه با تعطیل کردن این روزنامه تمام تریبون های علیه خود را نابود کرده است و در این میان تنها شبکه های اجتماعی وجود دارد که به نظر می رسد به زودی به سراغ آنها می رود.

 کارمندان روزنامه و فعالان اجتماعی تصاویری از خراب کردن ساختمان روزنامه توسط نیروهای امنیتی بحرین در صفحات اجتماعی منتشر کردند. بولدوزرهای رژیم آل خلیفه در عرض چند ساعت ساختمان این روزنامه را تخریب می کنند.

 رژیم آل خلیفه دو سال پیش روزنامه مذکور را به خاطر انتشار گزارشی درباره انقلاب مردم مراکش توقیف کرده بود. نیروهای اطلاعاتی منامه دلیل توقیف روزنامه را تحریک مردم بحرین برای شورش علیه آل خلیفه عنوان کرده بود.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: