۰

پاپ درمورد تخلفات جنسی کشیشان دروغ می‌گوید!

روزنامه واشنگتن پست نوشت : اسقف اعظم سابق ایتالیا بعد از مدت ها سکوت فاش کرد که پاپ فرانسیس در مورد عدم آگاهی نسبت به رسوایی های جنسی کشیشان به مردم دروغ می گوید.
کد خبر: ۱۸۸۹۸۸
۱۰:۰۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه واشنگتن پست نوشت : اسقف اعظم سابق ایتالیا بعد از مدت ها سکوت فاش کرد که پاپ فرانسیس در مورد عدم آگاهی نسبت به رسوایی های جنسی کشیشان به مردم دروغ می گوید.

 «کارلو ماریا ویگانو» اسقف اعظم ایتالیا در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت، پاپ «فرانسیس» و پاپ پیشین «بندیکت شانزدهم» باید حقایق را در مورد پرونده رسوایی جنسی «تئودور مکاریکز» اسقف اعظم سابق واشنگتن به مردم بگویند.

ویگانو می گوید، این بسیار مایوس کننده است که پاپ فرانسیس به طور آشکارا در مورد پرونده جنسی مکاریکز به عموم مردم جهان دروغ می گوید.

ویگانو در ادامه مصاحبه می افزاید، من پیش از این در سال ۲۰۱۳ در مورد پرونده رسوایی جنسی اسقف اعظم واشنگتن به پاپ فرانسیس هشدار داده بودم.

اسقف اعظم ایتالیا که به عنوان یکی از محافظه کاران کلیسای کاتولیک بارها واتیکان را به اتهام های فساد و رسوایی جنسی محکوم کرده است از آگوست (مرداد- شهریور) سال گذشته ناپدید شده بود.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ گزارش ویگانو در مورد فساد اخلاقی اسقف اعظم واشنگتن به مدت یک دهه منتشر شد.

وی همچنین در گزارشی دیگر به یک شبکه زیر زمینی سوءاستفاده های جنسی در سرتار کلیساها اشاره کرد.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: