۰

توصیه آیت الله حکیم به بانوان مبلغ پاکستان

آیت الله حکیم خطاب به مبلغان دینی پاکستانی به آنها توصیه کردند که برای تبلیغ و بیان احکام شرعی به نقاط دوردست سفر کنید و مردم را به دین حق و رسالت اهل بیت(ع) دعوت کنید.
کد خبر: ۱۸۸۹۸۵
۰۹:۵۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، گروهی از شیعیان و مبلغان پاکستانی در جریان سفر به عراق و زیارت مراقد مطهر ائمه مدفون در عراق با آیت الله سید محمدسعید حکیم از مراجع تقلید دیدار کردند و از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

آیت الله حکیم در سخنان خود در این دیدار خطاب به مبلغان دینی مرد و زن پاکستانی به آنها توصیه کردند که برای تبلیغ و بیان احکام شرعی به نقاط دوردست سفر کنید و مردم را به دین حق و رسالت اهل بیت(ع) دعوت کنید و به ویژه بانوان مبلغ باید در درس و کسب علوم دینی جدیت داشته باشند و به وظیفه خود در تبلیغ دین عمل کنند و احکام را برای بانوان بیان کنند تا بانوان شیعه نیز از وجود مبلغان زن بهره مند شوند و با دستورات دین و تعالیم قرآنی آشنا شوند.

این مرجع تقلید در ادامه مبلغان دینی را به بهره مندی از اخلاق نیکو و فروتنی و ارتباط با مؤمنان و دوری از پیروی منافع مادی توصیه کردند و افزودند: هرکدام از شما مبلغان باید به وظیفه خود در جهت کسب رضایت خداوند و پیامبرش عمل کنید.

آیت الله حکیم در پایان برای قبولی زیارت حاضران دعا کردند و از خدای متعال خواست دعای آنها را مستجاب و اعمال آنها را بپذیرد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: