۰

وقوع سیل در دماوند

فرماندار دماوند از وقوع سیل در روستای «مغانک» خبر داد و گفت: در پی این سیل دیوار ۳ منزل تخریب و به ۲ باغ خسارت وارد شد.
کد خبر: ۱۸۸۹۸۰
۰۹:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، فرماندار دماوند از وقوع سیل در روستای «مغانک» خبر داد و گفت: در پی این سیل دیوار ۳ منزل تخریب و به ۲ باغ خسارت وارد شد.

 مجید صفری شامگاه دوشنبه از وقوع سیل در روستای مغانک دماوند خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشت.

فرماندار دماوند اضافه کرد: در پی بارش شدید باران عصر دوشنبه در سطح شهرستان، سیل از سمت شمال و شرق روستای مغانک و جاده‌های بین مزارع آن اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

وی گفت: این روستا از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند است که از دو دره سیل به سمت روستا آمده که تاکنون با توجه به بازدیدهای صورت گرفته سه مورد دیوار منزل مسکونی در حریم رودخانه تخریب شده و به دو مورد از باغات روستا خسارت وارد کرده است.

صفری افزود: احتمال می‌رود در پایین دست نیز به باغات حریم رودخانه خسارت وارد شده باشد که لازم است کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه حضور یافته و میزان خسارت را مشخص کنند.

وی افزود: همچنین یک خودرو نیز در رودخانه گرفتار سیل شد که با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران، از رودخانه خارج شد و با حضور به موقع عوامل امدادی و راهداری، عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر در حال انجام است و ستاد بحران شهرستان دماوند در آمادگی کامل قرار دارد.

فرماندار دماوند از هموطنان خواست از اسکان و استقرار در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: