۰

دشمنی ترامپ با شخصیت های مسلمان دارای مقام در بریتانیا

ترامپ در سفر به بریتانیا با پافشاری بر خصومت خود علیه مسلمانان به شیوه های مختلف ،دشمنی خود حتی با شخصیت های مسلمان دارای مقام در این کشور را نشان داد.
کد خبر: ۱۸۸۸۶۱
۱۵:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سفر اخیر «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا به بریتانیا جنجال های بسیاری در پی داشت که بخشی از آن مربوط به جامعه مسلمانان بود.

ترامپ در سفر به بریتانیا با پافشاری بر خصومت خود علیه مسلمانان به شیوه های مختلف ،دشمنی خود حتی با شخصیت های مسلمان دارای مقام در این کشور را نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا به «صادق خان» شهردار مسلمان لندن توهین کرد و اجازه نداد که «ساجد جاوید»،وزیر کشور مسلمان بریتانیا در ضیافت شام کاخ «باکینگهام» حضور داشته باشد.

ترامپ در سخنرانی عمومی اش،خان را یک شهردار شکست خورده،گنگ و بی کفایت توصیف کرد.

پر واضح است که خان و جاوید مخالف مواضع اسلام هراسانه و افراط گرایانه ترامپ هستند اگرچه خان در واکنش های عمومی خود این مسئله را نشان داده اما جاوید به عنوان شخصی که ریاست یکی از نهادهای مهم بریتانیا را بر عهده دارد برای حفظ شئون بین المللی تا کنون سخنی در این زمینه نگفته است ،اما این نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای توهین به این دو مقام مسلمان در سفر رسمی به بریتانیا باشد.

در دنیای ترامپ «خان» یک مسلمان بد است چرا که علیه تعصب حرف می زند و خواستار رفتار مساوی در برابر قانون است.

او اخیرا اعلام کرده بود که رئیس جمهوری آمریکا یکی از نمونه های بارز تهدیدهای روز افزون جهانی است.

شهردار مسلمان لندن در این باره گفت: «افراط گرایی راست گرایانه در سراسر جهان در حال افزایش است و حقوق،آزادی ها و ارزش های ما را هدف قرار داده است.»

اما در دنیای ترامپ «جاوید» هم یک مسلمان بد است حتی اگر سخنی علیه او نگفته باشد.او یک مسلمان بد است به این دلیل که یک مسلمان است!

از نظر ترامپ نه تنها همه مسلمانان بریتانیا بلکه همه مسلمانان جهان بد هستند.از نظر او همه مسلمانان،مزاحم هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

به همین دلیل است که ترامپ حتی مسلمانانی که می خواهند برای تحصیل به آمریکا بروند ،ممنوع می کند به این دلیل که آنها مسئول تروریسم در جهان می داند.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: