۰

نقش انحرافات فکری در قتل امام جمعه کازرون

نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه ضارب با دشداشه و شال سبز رنگی که به سر داشت در ار طراف پارک دستگیر شده است اظهار کرد: به نظر من ریشه این اتفاقات یک انحراف فکری است که از ابتدای انقلاب هم شاهد این انحرافات بودیم و متاسفانه حوادث تلخ اینگونه ای رخ می‌دهد که غیر منتظره است.
کد خبر: ۱۸۸۲۷۲
۱۴:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه ضارب با دشداشه و شال سبز رنگی که به سر داشت در ار طراف پارک دستگیر شده است اظهار کرد: به نظر من ریشه این اتفاقات یک انحراف فکری است که از ابتدای انقلاب هم شاهد این انحرافات بودیم و متاسفانه حوادث تلخ اینگونه ای رخ می‌دهد که غیر منتظره است.

حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در خصوص دستگیری عامل قتل امام جماعت شهر کازرون گفت: قاتل امام جمعه شهر کازرون در حالی که شال سبز رنگی دور سرش بسته و دشداشه به تن داشت در یکی از پارک های شهر دستگیر شده است.

او در ادامه افزود: هنوز نمی توان در این خصوص و انگیزه قتل اظهار نظر کرد؛ اما به نظر من ریشه این اتفاقات یک انحراف فکری است که از ابتدای انقلاب هم شاهد این انحرافات بودیم و متاسفانه حوادث تلخ اینگونه ای رخ می‌دهد که غیر منتظره است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شناسایی این افراد که انگیزه‎های اینچنینی دارند سخت است و مشکل است قبل از اینکه دست به جنایت بزنند دستگیر شوند ولی به نظر من این اتفاقات به دلیل انحرافات فکری است و نمونه انحراف فکری هم داعش است.

رضازاده در پایان خاطرنشان کرد: من شخضا پیگیر موضوع هستم و با توجه به دستگیری ضارب ابتدا باید انگیزه این قتل بعد از بررسی‌های دقیق مشخص شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: