۰

دولت انگلیس درخواست مسلمانان را رد کرد

نمایندگان پیشنهاد کرده بودند که واژه اسلام هراسی در قوانین نژادپرستی این کشور وارد شود.
کد خبر: ۱۸۷۹۸۷
۱۵:۳۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، دولت انگلیس درخواست نمایندگان پارلمان این کشور را در حمایت از مسلمانان رد کرد. نمایندگان پیشنهاد کرده بودند که واژه اسلام هراسی در قوانین نژادپرستی این کشور وارد شود.
 

نمایندگان جمعیت مسلمان انگلیس سال ها از پارلمان این کشور درخواست دارند که در حمایت از مسلمانان قوانینی تصویب کنند. دولت فعلاً لایحه پیشنهادی از سوی چند نماینده پارلمان را رد کرده است.
 
خالد محمد یکی از نمایندگان مسلمان پارلمان این لایحه را به پارلمان انگلیس پیشنهاد کرد ولی با مخالفت دولت محافظه کار روبرو شده است.
 
در انگلیس مسلمانان تحت فشارهای لفظی و غیر لفظی قرار دارند. نماینده های مسلمان می گویند دولت باید قوانینی علیه واژه های ضداسلامی را تصویب کند.

 
در دولت انگلیس قوانین آزادی بیان افراد را از گفتن واژه های تحریک آمیز علیه اقلیت های این کشور منع می کند ولی هنوز برای اقدامات لفظی شهروندان علیه مسلمانان قانونی وضع نشده است.

 
جان هیس نماینده محافظه کار مجلس عوام انگلیس یکی از مخالفان تصویب قوانین امنیتی علیه اسلام هراسی بود. وی اعتقاد دارد دین اسلام نمی تواند در قوانین امنیتی نژادپرستی داخل شود.

 
خالد محمد اولین نماینده مسلمان پارلمان در جلسه مجلس عوام از مقامات دولتی خواست جلسات بیشتری برای بررسی این موضوع تشکیل دهند.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: