۴

پلمپ ۳۵ واحد صنفی در طرح برخورد با روزه خواری در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از پلمپ ۳۵ واحد صنفی متخلف با اجرای طرح برخورد با روزه خواری طی ۱۰ روز گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۷۱۸
۱۲:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از پلمپ ۳۵ واحد صنفی متخلف با اجرای طرح برخورد با روزه خواری طی ۱۰ روز گذشته در استان خبر داد.

 سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با روزه خواری و و برخورد با واحد های صنفی متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مراجع صدور مجوز طی مدت ۱۰روز گذشته طرح بازرسی از واحدهای صنفی را اجرا کردند.

او افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا کنون از تعداد هزار و ۵۶۲ واحد بازدید و ۳۵ واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: اجرای طرح مذکوراز اول ماه مبارک رمضان تا آخرین روز تداوم خواهد داشت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

کاویانی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر روزه خواری در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر گل و گراس در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع ” گل و گراس” در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در حوزه استحفاظی یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه نتایج این طرح را شامل کشف ۲۷ کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گل و گراس، یک گرم هرویین، دستگیری یک نفر خرده فروش و  ۵ نفر معتاد در برخی از روستاهای اطراف قم برشمرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
با سلام در تمام شهر ها بخصوص تهران این برنامه بایستی اجرا میشد متاسفانه دیدید وشنیدید که تیم استقلال عکس روزه خواری هم گرفته بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اهالی متدین قم از اعمال زشت این گونه افراد بیزارند وایناراننگ مردم شریف شهر قم می دانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
لطفا بد حجاب های وارداتی کف خیابان های شهر مقدس قم را نیز جمع نمایید.ممنون
ناشناس
Denmark
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چرا فقط قم
باقی ایران شیعه نیستند ؟