۰

رمال مجازی کلاهبردار در کرج دستگیر شد

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: رمالی که با سوءاستفاده از اعتماد کاربران فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، در کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۷
۰۹:۵۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ عباس شاهی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت گسترده فردی در یکی از مناطق کرج تحت عنوان دعانویس و رمال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد، نامبرده با تبلیغات گسترده در فضای مجازی در خصوص رمالی و دعانویسی و حل مشکلات افراد از اعتماد کاربران به ویژه بانوان سو استفاده کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز عنوان کرد: پس از چندین ساعت عملیات پلیسی و مراقبت‌های صورت گرفته، مکان فعالیت متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، تعدادی از مأموران این پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شده و وی را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی کتاب و دفتر دست‌نویس دعا و ابزار رمالی کشف شد.

سرهنگ شاهی اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان با شگرد دعانویسی و رمالی اعتراف کرد؛ پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: