۰

بازرس کل رژیم آل خلیفه در فهرست سیاه قرار گرفت

سازمان «آمریکایی هایی برای دموکراسی و حقوق بشر»، بازرس کل رژیم آل خلیفه را در فهرست سیاه قرار داد که طی پویش «علامت قرمز» تهیه کرده است.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۴
۱۳:۳۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سازمان موسوم به «آمریکایی هایی برای دموکراسی و حقوق بشر» اعلام کرد که «ابراهیم حبیب الغیث»، بازرس کل رژیم آل خلیفه را در فهرست سیاه خود مربوط به اعضای نقض کننده حقوق بشر قرار داد.

ابراهیم حبیب الغیث مسؤول بازرسی وزارت کشور بحرین است که در کنار راشد عبدالله و طارق حسن به نقض حقوق شهروندان این کشور می پردازند و اینک در فهرست سیاه سازمان آمریکایی مذکور درج شد.

سازمان «آمریکایی هایی برای دموکراسی و حقوق بشر» پویشی موسوم به علامت قرمز را از 13 ماه میلادی جاری به مدت دو هفته با هدف شناسایی اعضای وزارت کشور بحرین که در نقض حقوق بشر دست دارند، راه اندازی کرده است.

هدف از این پویش، اعلام نقض حقوق بشر از سوی مهره های آل خلیفه در وزارت کشور بحرین است تا آنها را  به مراجع ذی ربط معرفی کند.

بنا بر اعلام سازمان مذکور، پویش یاد شده هر روز از یک عضو نقض کننده حقوق بشر در وزارت کشور بحرین پرده بر می دارد و همزمان جزییات جنایت های او نیز اعلام خواهد شد.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: