۰

افطاری هالیوود برای آشنایی اهالی سینما و تلویزیون با فرهنگ اسلام

سومین مراسم افطاری هالیوود به میزبانی مسلمانان «مرکز منابع تلویزیون و سینما» ،«بنیاد تولیدات متحد» و «بنیاد انجمن نویسندگان» برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۷۴۳۴
۱۶:۰۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سومین مراسم افطاری هالیوود به میزبانی مسلمانان «مرکز منابع تلویزیون و سینما» ،«بنیاد تولیدات متحد» و «بنیاد انجمن نویسندگان» برگزار شد.

مسلمانان این سه مرکز از تولیدکنندگان تاثیرگذار سینما و تلویزیون در سومین مراسم سالیانه افطار هالیوودی استقبال کردند.

هتل لندن در هالییود غربی میزبان این مراسم با همکاری «مرکز منابع تلویزیون و سینما» ،«بنیاد تولیدات متحد» و «بنیاد انجمن نویسندگان» بود.

در این مراسم هم اعضای مسلمان و هم غیر مسلمان هالیوود شرکت داشتند به این امید که فهم بیشتری از اسلام در میان تولیدکنندگان فیلم در سینما و تلویزیون به وجود بیاید.

نویسندگان و تولیدکنندگانی مانند « Greg Daniels» ،« Joy Gregory» و « Chip Johannessen » با اعضای جامعه اسلامی پیوند خوردند تا در مورد مناسک سنتی مسلمانان و فرهنگ اسلامی،بیشتر بدانند.

دانیلز در این باره می گوید: «اولین تجربه افطار هالییودی را دو سال پیش داشتم که تجربه بسیار خوبی بود و به شدت معتقدم که نویسندگان تلویزیون باید با فرهنگ های مختلف آشنا بشوند.»

وی افزود: «من فکر می کنم که همه نویسنده ها باید تا آنجا که می توانند یاد بگیرند تا بتوانند با نوشته های خود تاثیر دقیقی بر روی جهان داشته باشند و همچنین معتقدم که نشان دادن همبستگی با جوامع اقلیت به ویژه در دوره کنونی بسیار حائز اهمیت است.»

«گری گوری» ،از دست اندرکاران تولید « Madame Secretary» هم در این باره گفت: «من معتقدم که برنامه هایی مانند افطار هالییود به جهان ببنی ما وسعت می دهند و همچنین این امکان را فراهم می سازند تا کاراکترهای مسلمان را با شناخت کافی که از آنها داریم به خوبی ساخته و پرداخته کنیم.»
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: