۰

تجاوز هوایی به دمشق دفع شد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد دوشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه، تجاوز به حریم آسمان دمشق را دفع کرده است.
کد خبر: ۱۸۷۳۴۵
۰۹:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد دوشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه، تجاوز به حریم آسمان دمشق را دفع کرده است.

سانا پیشتر از شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف فرودگاه دمشق خبر داده بود.
یک منبع نظامی به سانا گفته است، پدافند هوایی ارتش سوریه، اهداف مهاجم که از سوی القنیطره (واقع در جنوب غرب سوریه) و هم مرز با بلندی های جولان را که به پرواز درآمده بود، شناسایی و دفع کرده است.

براساس گزارش منابع رسمی، پدافند هوایی سوریه، اهداف مهاجم را دفع کرده است.
برخی منابع غیر رسمی، اهداف مهاجم را موشک هایی اعلام کرده اند که از سرزمین های اشغالی شلیک شده اند.
این درحالی است که منابع دیگر این اهداف را پهپادهای مهاجمی دانسته اند که ازجولان اشغالی به سوی سوریه به پرواز درآمده اند و پدافند هوایی دولت دمشق آن را رهگیری و منهدم کرده است.
برخی از منابع غیر رسمی صهیونیستی نیز با تایید این حمله اعلام کردند که یک منطقه نظامی در منطقه الکسوه در جنوب غرب دمشق هدف قرار گرفته است.

در صورت تایید این حملات از سوی رژیم تل آویو، این نخستین تجاوز صهیونیست به آسمان سوریه نیست، فروردین ماه گذشته نیز پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی به شهر حلب در شمال آن کشور را دفع کرده بود.
جنگنده های صهیونیستی دی ماه گذشته نیز حملاتی به دمشق پایتخت سوریه انجام دادند که با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه راه به جایی نبرد.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: