۱

جنایت جدید آل سعود علیه شیعیان در ماه مبارک رمضان

شیخ عبدالله الصالح گفت: اکثر ملت های منطقه از جمله مردم منطقه با جنایت های آل سعود علیه شیعیان عربستان مخالفند و رویکرد مردم در این زمینه با حاکمان عربی متفاوت است.
کد خبر: ۱۸۷۲۳۱
۱۲:۴۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، بعد از اعدام تعدادی از شیعیان عربستانی به دست حکومت جنایتکار آل سعود و همزمان با هفته آغازین ماه مبارک رمضان، رژیم آل سعود بار دیگر با تجهیزات سنگین و زرهی خود به منطقه الشرقیه عربستان حمله کرده و تعدادی از شیعیان بی گناه و مظلوم این منطقه را به شهادت رساند. در همین راستا با شیخ عبدالله الصالح معاون دبیر کل جمعیت العمل الاسلامی بحرین به گفت و گو پرداختیم.

وی با اشاره به جنایات اخیر آل سعود در حمله وحشیانه به منطقه الشرقیه عربستان گفت: آل سعود جنایت بزرگی را در مقابل دیدگان جهانیان مرتکب شد و قبیله ای که ادعا می کند مسلمان است، تجاوز خطرناکی به حرمت ماه مبارک رمضان کرد و از این رو سکوت به هر شکل و به هر دلیلی در برابر چنین جنایتی جایز نیست.

این روحانی بحرینی ادامه داد:  ما 8 شهید این جنایت را از شهدای ابرار و بزرگوار و عزیز در نزد خدا می دانیم. آنها مجاهدانی صادق بودند که ظلم را قبول نکردند و ضد دشمن قیام کردند و تسلیم ظلم نشدند و در برابر آنها سکوت نکردند و خداوند به آنها توفیق شهادت داد و به خواست خداوند پاداش شهیدان را خواهند یافت.

ظلم به شیعیان الشرقیه عبور از تمام خطوط قرمز است

الصالح افزود: با خانواده های این شهدا در این مصیبتهای عظیم همدردی می کنیم و از خداوند صبر و تسلی و اجر بسیار برایشان خواهانیم و عروج ارواح فرزندان پاکشان به سمت خداوند باری تعالی به گونه ای که مصداق"راضیة مرضیه" باشند را تبریک می گوییم . این شهدا با قافله شهدای ابرار محشور می شوند و خانواده هایشان با خانواده های شهدای صابرین در نزد خدا محسوب  خواهند شد.

معاون دبیر کل جمعیت العمل الاسلامی بحرین گفت: از ملت های مسلمان جهان و آزادگان می خواهیم صدای اعتراض خود ضد آل سعود ظالم را بلند کنند و مجالس فاتحه برای ارواح پاک شهدا در هر جایی برپا کنند و جنایات آل سعود و حامیانشان را محکوم کنند.

وی با اشاره به همدردی ملت بحرین با خانواده های مظلوم شهدای عربستانی گفت: ملت بحرین مردم منطقه الشرقیه عربستان بلکه همه ملت های مسلمان را همچون خودش و خانواده اش وبرادرانش  می داند و هر آنچه بر آنها اتفاق می افتد بر ما اتفاق افتاده است و هرچه ایشان را آزار می دهد ما را آزار می رساند و ظلمی که علیه آنها می رود را نمی پذیریم و آن را ظلم به خودمان و زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز به حساب می آوریم.

روحانی بحرینی در پایان گفت: اکثر ملت های منطقه که ملت منطقه الشرقیه جزئی از آن است اعمال جنایت باری را که آل سعود ضد مردم این منطقه روا داشته نمی پذیرند و بین آنها و حاکمانشان و حامیان حاکمان آنها تفاوت است.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
سلام
فقط میتونم بگم عربستان با شیر نمیتونه درگیر بشه با مردم خودش داره درگیری درست میکنه
تازه میگه مسلمونم که توی ماه مبارک چه ظلم ها که نمیکنه مواظب آه مظلوم باشه که یوقت دیدی گریبانگیرش شد
یک ضرب المثل هست که میگه
چوب خدا صدا نداره هرکس بخوره دوا نداره