۰

برنامه ستاد باسازی عتبات عالیات برای اربعین ۹۸

پلارک از برنامه‌های آتی ستاد باسازی عتبات عالیات برای ارئه خدمات به زائران اربعین ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۱۵۲
۱۵:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خصوص آخرین وضعیت احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی اظهار کرد: طبق برنامه و پیش بینی ها انشالله تا اربعین امسال سازه و اسکلت صحن حضرت زینب (س) را به اتمام می رسد تا زائران بتوانند در فضای مسقف اسکان داده شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش ۸۰ هزار زائر می‌توانند در صحن حضرت زینب (س)، اربعین امسال اسکان داده شوند، گفت:  طبق برنامه سال‌های گذشته دو هزار و ۳۰۰ موکب مسئولیت اسکان و پذیرایی به زائران اربعین را خواهند داشت و قرار است که امسال ۱۰۰ تا موکب دیگر بر این ظرفیت‌ها اضافه شود.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات با بیان اینکه هر ساله بیش از یک میلیون زائر در شهر‌های نجف، کربلا و مسیر‌های پیاده روی اسکان داده می‌شوند، افزود: همچنین روزانه یک میلیون و ۵۰۰ غذای گرم بین زائران همچون سال گذشته توزیع خواهد شد.

پلارک تشریح کرد: سال گذشته برای ارائه خدمات به زائران در مرز خسروی اعلام آمادگی کردیم که این مرز بازگشایی نشد، امسال نیز درصورت بازگشایی اعلام آمادگی برای ارائه خدمات به زائران را داریم.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین توسط ستاد باسازی عتبات عالیات ۳ هزار کامیون و تریلی حاوی امکانات، مواد غذایی و ... به عراق فرستاده می‌شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: