۰

توزیع ۲۲۰۰ سبد مواد غذایی قطر در میان روستاییان فقیر مصر

بنیاد بشردوستانه خلیفه بن زاید آل لهیان که از زمان تأسیس خود تا کنون به بیش از ۸۷ کشور جهان کمک های انسان دوستانه تقدیم نموده است، اخیرا موفق به توزیع ۲۲۰۰ سبد کالا در میان خانواده های روستاییان نیازمند مصر شده است.
کد خبر: ۱۸۷۰۹۵
۱۱:۰۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، بنیاد بشردوستانه خلیفه بن زاید آل لهیان که از زمان تأسیس خود تا کنون به بیش از ۸۷ کشور جهان کمک های انسان دوستانه تقدیم نموده است، اخیرا موفق به توزیع ۲۲۰۰ سبد کالا در میان خانواده های روستاییان نیازمند مصر شده است.

اقدام به توزیع ۲۲۰۰ سبد مواد غذایی در میان خانواده های نیازمند در استان اُقصُر کرد تا فشار بار مالی این خانواده ها را کاهش و شادی را در این ماه مبارک به قلب آنان هدیه دهد.

این بنیاد تاکید کرد که سبدهای مواد غذایی رمضان به تعداد ۴۰ هزار سبد در همه استان ها توزیع شده و ۲۲۰۰ سبد برای توزیع در روستاها و دهکده های استان اقصر اختصاص داده شده است.

این بنیاد خاطر نشان کرد که اخیرا موفق به ارائه خدمات خیریه ویژه و مؤثری در زندگی بسیاری از خانواده های روستاییان مصری که کم توان هستند شده است و طرح و برنامه های کوچک توسعه از جمله، توزیع دام و دکه های بقالی و … در میان این خانوداه ها که توان تأمین مایحتاج خود را نداشته اجرا نموده است و ده ها منزل را یا به طور کامل یا به شکل جزئی بازسازی کرده است و آب و برق به خانه های زیادی رسانده و نیازهای روستاهای زیادی را که از خدمات عمومی بی بهره بوده اند تا حد امکان برطرف کرده است.

گفتنی است که مؤسسه بشر دوستانه خلیفه بن زاید آل نهیان در ژوئیه ۲۰۰۷ به منظور ارائه خدمات انسانی به نیازمندان تأسیس شده است و استراتژی آن بر سلامت و آموزش در سطح محلی، منطقه ای و جهانی متمرکز است. استراتژی آموزشی آن شامل پشتیبانی از پروژه های آموزش حرفه ای در منطقه و همچنین نیازهای بهداشتی مربوط به سوء تغذیه، مراقبت از کودک و همچنین تأمین آب سالم در سطح جهانی است. علاوه بر حمایت از جوامع فقیر و نیازمند، در ارائه زیرساخت های اساسی مانند مدارس و بیمارستان ها نیز فعالیت دارد. این بنیاد برای اجرای استراتژی خود، با سازمان های بین المللی تابع سازمان ملل متحد همکاری می کند و کمک های مختلف خود را در سراسر جهان از زمان آغاز تا به امروز به بیش از ۸۷ کشور رسانده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: