۰

ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در پژوهشگاه ابن اسینا

مرکز درمان ناباروری ابن سینا، به مناسبت روز ملی جمعیت و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد اقدام به ارائه خدمات رایگان برای زوجین نابارور می‌کند.
کد خبر: ۱۸۷۰۴۴
۱۵:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه ابن سینا که از مراکز پیشرفته ارائه کننده کلیه خدمات درمان ناباروری و سقط مکرر در کشور است، همزمان با روز ملی جمعیت از تاریخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۲ خردادماه بخشی از خدمات خود را بصورت رایگان به زوجین نابارور ارائه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا و طبق گزارشات اعلام شده، ایران در معرض خطر منفی شدن رشد جمعیت قرار داد و با توجه به جمعیت ۲/۲۰ درصدی زوجین نابارور در کشور، توجه به این قشر بخشی از نگرانی‌های مرتبط با کاهش جمعیت را کاهش خواهد داد.

لازم به ذکر است که هزینه‌های سنگین درمان ناباروری و عدم پوشش بیمه‌ای این خدمت، بسیاری از زوجین نابارور را از فرزندآوری ناامید کرده و بسیاری از این زوجین از ادامه درمان منصرف شده‌اند.

مرکز درمان ناباروری ابن سینا، در این حرکت نمادین از دستگاه‌های اجرایی مربوطه درخواست می‌کند که توجهات خود را بر تحقق رؤیای فرزندآوری، که حق مسلم هر زوجی است، معطوف داشته و به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

این مرکز ضمن تشکر از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به واسطه تأکید ایشان بر لزوم حمایت از مراکز درمان ناباروری، پوشش بیمه‌ای با ضوابط دقیق و حساب شده را که مانع ضرر و زیان به زوج و صرف وقت و هزینه اضافی برای ایشان گردیده و جلوی آسیب‌های روحی و روانی به ایشان را می‌گیرد، از ضروری‌ترین توجهات دانسته و در این ارتباط آمادگی ارائه هر گونه خدمات کارشناسی را می‌دارد.

زوجین ناباروری که تمایل به دریافت خدمات رایگان دارند می‌توانند با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۳۱۱ واحد روابط عمومی، تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی www.avicennaclinic.ir مراجعه کنند.

آدرس مرکز: خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال – پلاک ۹۷ – مرکز فوق تخصصی ابن سینا.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: