۰

دستگیری سارقان مدرسه و کشف اموال مسروقه در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارقان مدرسه و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۹۴۱
۱۶:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، مرادحسین جعفریان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۷ قنوات قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ نفر جوان که در حال روشن کردن موتور سیکلت بوده و یک عدد چراغ قوه به همراه داشته مشکوک که قصد متوقف کردن آنها را داشته اما هر ۲ نفر بلافاصله پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

او افزود: ماموران سریعاً به تعیب آنان پرداخته و موفق شدند  هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دهتد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به سرقت  تعدادی مانیتور و یک عدد اسکنر در یک مدرسه اعتراف و اعلام داشتند که  اقلام مسروقه را در داخل کتابخانه مجاور مدرسه مخفی کرده اند.

او اضافه کرد: ماموران پس از مراجعت به محل اختفای اموال مسروقه، تعداد ۸ مانیتور و یک دستگاه اسکنر با سیم های مربوطه را کشف کردند.

جعفریان ابراز داشت: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد، سارقان سابقه یک فقره سرقت مدرسه ای دیگر نیز در فروردین ماه سال جاری را داشته اند و اموال سرقتی را در یک مغازه باطری سازی پنهان کرده اند.

او بیان داشت: پس از مراجعت ماموران به مغازه موصوف، تعداد ۲ عدد دریل شارژی،یک عدد دریل برقی،۲ عدد میکروفن،هارد تخریب شده، دوربین های مداربسته،شارژر،ساعت دیواری،اسپیکر ، میکروفن بی سیم و انواع تجهیزات مخابراتی و رایانه ای کشف و صاحب مغازه نیز دستگیر و به کلانتری منتفل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: در بازجویی های پلیسی صورت گرفته، متهم به جرم ارتکابی به همراه یک نفر همدست خود اعتراف و اظهار داشته اقلام سرقتی را در مغازه مذکور منتقل و پس از گذشت چند روز اقدام به فروش آنها کرده است.

او خاطرنشان کرد: ماموران دیگر همدست صاحب مغازه را  نیز شناسایی و در یک اقدام به موقع دستگیر و همگی متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: