۰

تشرف بانوی استرالیایی به اسلام در ماه میهمانی خدا

یک بانوی استرالیایی که پیش‌ازاین معتقد به آیین مسیحیت بود بعد از جاری ساختن شهادتین که توسط امام‌جمعه کرج قرائت‌شد، به دین مبین اسلام و تشیع مشرف گردید.
کد خبر: ۱۸۶۸۵۱
۰۹:۳۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، «ناوین جولیانا» از کشور استرالیا، عصر روزشنبه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج از دین مسیحیت به اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

این بانوی استرالیایی به همراه همسر ایرانی خود در این مراسم شرکت کرد و ضمن ابراز علاقه به دین مبین اسلام، گفت: اسلام به انسان آرامش و اطمینان  می‌دهد.

این بانوی مسیحی، پیش از بجا آوردن شهادتین، با اصول دین، یعنی «توحید»، «عدل»، «نبوت»، «امامت»، «معاد» و مسائلی در خصوص امامت امام زمان علیه‌السلام و دوران غیبت و تفاوت مذاهب شیعه و تسنن، آشنا شده و در این خصوص توضیحاتی را دریافت کرد و با اختیار کامل و بدون اجبار و اکراه در محضر نماینده مقام معظم رهبری در استان شهادتین را قرائت نموده و به‌عنوان شیعه اثنی عشری و مسلمان ۱۲ امامی معرفی شد.

هرروز به تعداد مردمی که از نقاط مختلف جهان پس از تحقیقات کامل به دین مقدس اسلام می‌پیوندند افزوده می‌شود.

هر شخصی در هر جای این دنیا تصمیم بگیرد که چشم خود را باز کند و به یک انتخاب آگاهانه و عاقلانه برای انتخاب دین دست بزند، اگر کمر همت را برای تحقیقات در مورد ادیان مختلف ببندد، قطعاً به همین نتیجه خواهد رسید و انتخابش چیزی جز اسلام نخواهد بود.

هرچند که دست‌پرورده‌های شیاطین بزرگی چون آمریکا، سعی در سیاه نمایی اسلام دارند اما تمام تلاش‌هایی‌ که گروهی چون داعش با عنوان دولت اسلامی برای ایجاد تشویش در چهره اسلام نمود، تاکنون بیهوده بوده و بی‌ثمر نیز خواهد ماند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: