۰

بیش از 10 هزار عدد بستنی غیربهداشتی کشف شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف 10 هزار و 224 عدد بستی غیربهداشتی و فاقد نشان استاندارد از سه واحد انبار توزیع سردخانه ای در این شهر خبر داد و گفت: این بستنی ها که تولید استان خراسان رضوی می باشد با هماهنگی بازرسان اداره استاندارد این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۸۶۸۴۳
۰۹:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف 10 هزار و 224 عدد بستی غیربهداشتی و فاقد نشان استاندارد از سه واحد انبار توزیع سردخانه ای در این شهر خبر داد و گفت: این بستنی ها که تولید استان خراسان رضوی می باشد با هماهنگی بازرسان اداره استاندارد این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود علی فر گفت: مطابق اعلام اداره استاندار گنبدکاووس، تولید و توزیع این بستی که هنوز مجوز نهایی استاندارد را نگرفته است، اقدامی غیر قانونی است.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: فعلا با دستور مقام قضایی واحد صنفی توزیع کننده این بستی پلمپ و بستنی ها که ارزش آن حدود 130 میلیون ریال می باشد، به انباری منتقل شده است.

در همین پیوند رییس اداره استاندارد گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال اعلام اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی مبنی برای جلوگیری از عرضه بستنی فاقد نشان استاندارد با نام 'حصیری سنتی وانیا' در استان گلستان، این اداره نیز مراتب را به تمامی ادارات صنعت، معدن و تجارت شرق استان و مرکز بهداشت گنبدکاووس اعلام کرد.
محسن خسروی افزود: در گشت مشترک بازرسان این اداره با ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی گنبدکاووس این بستنی ها از سه واحد انبار توزیع سردخانه ای در این شهر کشف و توقیف شد.
وی از شهروندان ساکن در استان گلستان بویژه نواحی شرقی آن درخواست کرد درصورت مشاهده این نوع بستنی حصیری از خرید آن خودداری و مراتب را نیز از طریق پیامک به شماره 3001517 اداره استاندارد گزارش نمایند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری یک کلاهبردار فراری اهل یکی از شهرهای استان خراسان شمالی، پس از 9 سال در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم فراری که 9 سال قبل در شهر خود اقدام به کلاهبرداری مالی کرده بود، برای فرار از قانون و مجازات، به گنبدکاووس مهاجرت و در این شهر سکونت می گزیند.
وی افزود: ماموران گشت انتظامی گنبدکاووس روز گذشته به این متهم مشکوک که پس از بررسی مدارک شناسایی و با استعلام از پلیس آگاهی، متوجه فراری بودن او می شوند که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی او را دستگیر می کنند.
سرهنگ علی فر به مبلغ کلاهبرداری این متهم اشاره نکرد اما گفت: فعلا متهم در بازداشت بسر می برد و پس از تحقیقات پلیس، توسط مرجع قضایی برای انتقال یا عدم انتقال آن به استان خراسان شمالی تصمیم گیری می شود.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: