۰

معاون ترامپ خواستار اخراج نماینده مسلمان شد

«مایک پنس» خواستار اخراج «ایلهان عمر» نماینده زن مسلمان مجلس نمایندگان این کشور از کمیته روابط خارجی این مجلس شد.
کد خبر: ۱۸۶۷۸۱
۱۳:۴۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون رئیس جمهوری آمریکا خواستار اخراج «ایلهان عمر» نماینده زن مسلمان مجلس نمایندگان این کشور از کمیته روابط خارجی این مجلس شد!

«مایک پنس» در گفتگو با تلویزیون فاکس نیوز گفت: ایلهان عمر به دلیل اظهارات ضداسرائیلی باید از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اخراج شود.

پنس همچنین با بیان اینکه عمر ایالات متحده را مسئول محرومیت و فقر مردم ونزوئلا دانسته، از سران دمکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا خواست که او را از کمیته روابط خارجی حذف کنند.

عمر که به همراه «رشیده طلیب» اولین زنان مسلمان در کنگره آمریکا هستند، پیشتر به دلیل انتقاد از لابی های صهیونیستی که به گفته او با پول خود حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی را می خرند، صدای جمهوریخواهان را در آورد.

وی همچنین گفته بود که پول این لابی ها باعث شده برخی قانونگذاران آمریکایی به یک دولت خارجی (رژی صهیونیستی) وفادار شوند.

عمر همچنین سیاست های آمریکا را عامل خرابی در ونزوئلا دانست و تصریح کرد: این زورگویی و استفاده از تحریم ها برای مداخله و در نهایت تغییر رژیم واقعا کمکی به مردم کشورهایی مثل ونزوئلا نمی کند و در راستای منافع ایالات متحده نیز نیست.

افزون بر پنس که پیشتر نیز خواستار اخراج عمر از مجلس نمایندگان آمریکا شده بود، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور نیز چنین خواسته ای را مطرح کرده است.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: