۰

ورود قایق‌های جنگی عربستان به سواحل المهره

رسانه‌های یمنی از ورود قایق‌های جنگی عربستان به سواحل استان المهره خبر دادند.
کد خبر: ۱۸۶۲۶۶
۱۵:۱۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، قایق‌های جنگی سعودی وارد آبهای  بخش "الحوف" در استان المهره شدند.

این در حالی است که اعتراضات ساکنان استان المهره به اشغال استانشان از سوی عربستان و امارات همچنان ادامه دارد.

استان المهره یمن از آوریل سال گذشته میلادی صحنه تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌های اعتراضی در محکومیت حضور عربستان و عبور خط لوله نفت از این استان است.

انهدام صدها دستگاه خودروی مزدوران در ماه گذشته

یک منبع نظامی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ماه آوریل گذشته بیش از 321 خودروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را هدف قرار داده است.

این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی بر اثر حملات توپخانه‌ای به مواضعشان در جبهه‌های مختلف در ماه آوریل گذشته خبر داد.

وی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ماه آوریل گذشته 20 عملیات مشترک با یگان پهپادی علیه مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و انبارهای سلاح انجام داد.

   از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در منطقه عسیر با یک فروند موشک هدایت‌شونده هدف قرار گرفت و شماری از آنها کشته ویا زخمی شدند.

سه‌شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل‌سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

 بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل‌سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر 23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که میان آنها می‌توان به 3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: