۰

حمله گسترده ارتش پاکستان به مخفیگاه تروریست‌ها در بلوچستان

ارتش پاکستان با حمله به مخفیگاه تروریست‌ها در مرزهای مشترک با ایران عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده که هدف از آن پاکسازی مرز از اشرار مسلح است.
کد خبر: ۱۸۶۱۲۵
۱۲:۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، ارتش پاکستان با حمله به مخفی‌گاه تروریست‌ها در مرزهای مشترک با ایران عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده که هدف از آن پاکسازی مرز از اشرار مسلح است.

نیروهای پاکستانی در دو عملیات جداگانه به مخفی‌گاه تروریست‌ها در منطقه «خضدار» و« کچ» نزدیکی مرز ایران حمله کردند که بر اثر آن دست کم 5 شبه‌نظامی جدایی طلب بلوچ کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

تبادل آتش سنگین بین نیروهای ارتش پاکستان و شبه‌نظامیان جدایی طلب بلوچ که از روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

در این بین منابع ارتش پاکستان اعلام کردند امکان دارد شبه‌نظامیان سعی کنند به آن طرف مرز یعنی بلوچستان تحت کنترل ایران فرار کنند.

چندی پیش ژنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان در نشست خبری خود در راولپندی مقر ارتش این کشور از افزایش نیروهای نظامی در مرز ایران خبر داده بود.

وی افزود : ما نه تنها حضور نیروهایمان را در منطقه بیشتر کردیم بلکه نقاطی که احتمال سوء استفاده از سوی اشرار و تروریست ها بیشتر است، به شدت تحت مراقبت داریم.

غفور گفت: برای جلوگیری از هر نوع عملیات تروریستی در مرز مشترک هماهنگی کامل با ایران داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: مرزهای مشترک ما با ایران مرز دوستی و صلح است و ما این مرزها را همیشه امن و مرز دوستی نگه می داریم.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: