۰

فراخوان تحریم رژیم سعودی در پی اعدام ها

جنبش جوانان «البشائر» عراق اعلام کرد: اعدام هایی که مقامات ریاض مرتکب شدند، جنایت دیگری است که به پیشینه جنایت هایی که این رژیم رادیکالی در حق گروهی از علما و اندیشمندان آزاده مرتکب شده، افزوده می شود.
کد خبر: ۱۸۶۰۵۷
۱۲:۲۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، جنبش جوانان «البشائر» عراق اعلام کرد: اعدام هایی که مقامات ریاض مرتکب شدند، جنایت دیگری است که به پیشینه جنایت هایی که این رژیم رادیکالی در حق گروهی از علما و اندیشمندان آزاده مرتکب شده، افزوده می شود.

این جنبش در تازه ترین بیانیه خود در خصوص اعدام بی گناهان در عربستان افزود: اعدام بی گناهان تنها به این دلیل صورت گرفت که آنها با ظلم و ستم و مصادره حقوق از دست رفته توسط آل سعود مخالفات کردند.

جنبش البشائر خاطرنشان کرد:از جامعه بین المللی می خواهیم رژیم آل سعود را که به مردم ستم می کند، تحریم کنند.


تظاهرات هندی ها در محکومیت اعدام ها

از سوی دیگر و در ادامه واکنش های جهانی به اعدام بی گناهان در عربستان سعودی، مردم شهر لاکنای هند هم در محکومیت این جنایت تظاهرات کردند.

براساس این گزارش، تظاهرات کنندگان که از اقدام مقامات سعودی در زمینه اعدام شماری از افراد از جمله ۳۲ شیعه خشمگین بودند، عکس های محمد بن سلمان را به عنوان مسئول اصلی این اعدام ها آتش زدند.

معترضان در حالی که عکس های شهدای شیعه و پلاکاردهایی در همبستگی با خانواده های قربانیان را در دست داشتند، علیه رژیم سعودی شعار سر دادند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: