۰

خانواده های اعضای آلمانی داعش خواهان بازگشت شدند

خانواده های اعضای آلمانی گروه تروریستی داعش که در سوریه بازداشت هستند، از دولت آلمان خواستند زمینه بازگشت آنها را به این کشور فراهم کند.
کد خبر: ۱۸۶۰۰۲
۱۶:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، خانواده های اعضای آلمانی گروه تروریستی داعش که در سوریه بازداشت هستند، از دولت آلمان خواستند زمینه بازگشت آنها را به این کشور فراهم کند.

نشریه بیلد آلمان روز چهارشنبه از تظاهرات خانواده شماری از اعضای آلمانی داعش در مقابل وزارت خارجه آلمان در برلین خبر داد.

این افراد خواهان بازگشت اعضای خانواده خود از زندان کردهای سوریه به کشور شدند.
آنها از برلین خواستند که بویژه کودکانی را که به همراه والدین خود در مناطق درگیری در سوریه حضور داشته و اکنون در مناطق تحت کنترل کردها به سر می برند، به کشور بازگرداند.

دولت آمریکا از کشورهای اروپایی خواسته اتباع خود را که برای پیوستن به داعش به خاورمیانه سفر کرده و در جریان درگیری ها بازداشت شده اند، باز پس بگیرند.
در همین رابطه به تازگی دولت سوئد اعلام کرده حدود 230 داعشی شامل 150 جنگجوی این گروه تروریستی و 80 نفر از کودکان آنها را می پذیرد.

با این حال بقیه کشورهای اروپایی با بازگشت اتباع این کشورها که به داعش پیوسته بودند مخالفت کرده اند و بویژه آلمان اعلام داشته این افراد را محاکمه می کند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: