۰

آغاز موج دوم خدمت رسانی روحانیون به مناطق سیل زده

حجت الاسلام مومنی از آغاز موج دوم خدمت رسانی طلاب و روحانیون به مناطق سیل زده، همزمان با برگزاری همایش اجتماع طلاب جهادی در روز سه شنبه دهم اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۸۰۲
۱۵:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام سید حسین مومنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش اجتماع طلاب جهادی اعزام شده به مناطق سیل زده با محوریت وحدت میان همه نهادها و موسسات حوزوی اصفهان، روز سه شنبه دهم اردیبهشتف ساعت 10 صبح، در سالن همایش حکمت باغ غدیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که جمع کثیری از طلاب اعزام شده به مناطق سیل زده حضور خواهند داشت، موج دوم خدمت رسانی به مردم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: وحدت میان نهادها و موسسات انقلابی و حوزوی محور فعالیت های مشترک آتی خواهد بود که به عنوان اولین ثمره این اتفاق مبارک، می توان به اعزام  و حضور مبلغین فرهنگی و تبلیغی استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان، در مناطق سیل زده اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه گرچه وقوع سیل اخیر خسارات و آسیب های زیادی را به مردم مناطق مختلف کشور وارد آورد ولی در عرصه خدمت رسانی جلوه ای از همبستگی و اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: دراین میان حضور روحانیون و طلاب جهادی در کنار دیگر آحاد ملت ایران تسکینی بر آلام مردم آسیب دیده، خط بطلانی بر یاوه گویی ها و نقشه های شوم دشمنان انقلاب و اسلام بود که خواهان ترسیم چهره غلط و دروغین جدایی ملت از روحانیت بودند.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد:اجتماع عظیم روحانیون جهادی اعزامی به مناطق سیل زده می تواند نقطه عطف و پیوندی برای حضور جهادی و موثر روحانیون و طلاب در عرصه های  دیگر باشد.

وی افزود: برنامه ریزی منسجم و متمرکز باعث اثربخشی فعالیت های جهادی خواهد بود که با هماهنگی و وحدت نیروها و مراکز امکان پذیر است.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: