۰

تجمع طلاب در محکومیت شهادت حجت الاسلام قاسمی برگزار شد

تجمع طلاب و فضلای استان همدان در محکومیت شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی پیش از ظهر امروز در ساختمان مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۵۷۹۹
۱۵:۲۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، تجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم در محکومیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین مصطفی قاسمی پیش از ظهر امروز با حضور رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم و طلاب همدانی در این مجمع برگزار شد.

در بخشی از این جلسه حجت الاسلام والمسلمین گرجی، نماینده طلاب همدان اظهار داشت: با خون این شهید طلبه عزیز امید می رود آلودگی های موجود در فضای مجازی پاک شود.

وی با قرائت متنی از امام راحل پیرامون عجز دشمنان در برابر مسلمانان ابراز داشت: منطق دشمنان در مقابل اسلام ترور بوده و اسلام ترور را باطل می داند.

وی با بیان اینکه بزرگان، طلاب و فضلای حوزه علمیه و مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برای این اقدام وحشیانه در کشتن طلبه همدانی بیانیه ای صادر کرده اند که در بخشی از این بیانیه آمده است: ما خواستار این هستیم که آلودگی های فضای مجازی که خسارت های بسیاری برای کشور به بار آورده، شناسایی و پاک شود؛ روباه صفتان بدانند که ما هرگز از شهادت نمی هراسیم و سربازی امام زمان(عج) را رها نخواهیم کرد و خون این طلبه عزیز وحدت را در بین فضلا و مردم افزایش می دهد؛ مجمع نمایندگان طلاب با محکوم کردن این اقدام از قوه قضائیه می خواهد تا عناصر پشت پرده این ترور را شناسایی کرده و آن ها را به سزای عمل خود برساند.

در بخش دیگر از این تجمع، رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم ابراز داشت: این شهید سه فرزند داشته که یکی از آن ها به تازگی ازدواج کرده است و خدا می داند که آن ها اکنون در چه شرایط روحی قرار دارند؛ ما روحانیون نیز در این غم شریک هستیم و به آن ها قول می دهیم که پیگیر این موضوع خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان کرد: امروز روحانیت در اوج قدرت و محبوبیت بوده و دشمنان می خواهند در بین خود ما شبهه بیندازند؛ ما می دانیم دشمنان از کجا می سوزند، آن ها از غزه، لبنان، یمن، نیجریه، بلندی های جولان و منطقه خاورمیانه، سوخته و می دانند رهبری این جریان با روحانیت است.

در ادامه این برنامه پیام آیت الله العظمی نوری همدانی توسط حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم قرائت شد.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: