۱

اعدام دو شهروند هندی در عربستان

عربستان سعودی به تازگی دو شهروند هندی را به طور مخفیانه و بدون اطلاع قبلی به خانواده آن‌ها یا سفارت دهلی گردن زد و از تحویل اجساد این دو نفر نیز خودداری می‌کند.
کد خبر: ۱۸۴۹۵۰
۱۱:۰۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، عربستان سعودی به تازگی دو مرد هندی را به طور مخفیانه گردن زده است. ریاض پیش از این اقدام، سفارت هند و خانواده‌های این افراد را نیز مطلع نکرده بود.

بنابر این مطلب، پادشا‌هی عربستان اعلام کرده است اجساد این دو نفر را نیز به خانواده‌های آن‌ها تحویل نخواهد داد. این دو فرد ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در ارتباط با قتل یک شهروند هندی در سال ۲۰۱۵ اعدام شدند.

اخبار اعدام این دو نفر وقتی برملا شد که پس از انتشار شایعاتی درباره مرگ آن‌ها، همسر یکی از این دو هندی از مقامات کشورش خواست با دولت عربستان تماس بگیرند و درباره سرنوشت شوهرش سوال کنند. او در همین خصوص گفت: همسرم در سال ۲۰۱۳ برای کار به عنوان راننده کامیون طی قراردادی دو ساله به عربستان رفت. او در سال ۲۰۱۵ بازداشت شد، اما ما چند ماه بعد از این مسئله باخبر شدیم.

این زن دولت هند را به دلیل کوتاهی، مقصر اعدام همسرش دانست. خانواده این دو نفر وقتی بیشتر متاثر شدند که دولت هند اعلام کرد طبق قوانین عربستان تحویل اجساد آن‌ها به سفارت هند یا خانواده‌شان ممنوع است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هردو کار اسلامی است هم اعدام به جرم قتل هم زدن گردن با شمشیر هر کس غیر این بگوید و اعتراض به این عمل داشته باشد با امری که در بین مردم مسلمان از مسلمات است مخالفت کرده .