۰

نشست نمایندگان مقاومت اسلامی در بیروت در حمایت از سپاه پاسداران

نمایندگان گروه های مقاومت اسلامی با برگزاری نشستی در بیروت حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۴۹۴۹
۱۰:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، گردهمایی هم‌بستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ضاحیه بیروت، پایتخت لبنان به دعوت «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» و «تجمع علمای مسلمانان» و با مشارکت شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در این کشور برگزار شد.

«ابراهیم امین السید»، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان طی این همایش که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت که مشکل اصلی با جمهوری اسلامی ایران به این برمی‌گردد که این کشور با ملت خود ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست داده است.

او گفت: «مسئله سپاه پاسداران ایران مسئله‌ای انقلابی و مردمی در این کشور است که به صورت مستقل و با اتکا به خود پیروز شده است».

«احمد حسنی»، کاردار سفارت ایران در بیروت از دیگر سخنرانان این همایش بود. او گفت که «سپاه پاسداران نشان داد که بزرگ‌تر از هرگونه رفتار نشأت گرفته از جهل و قلدرمآبی آمریکا است».

این مقام ایرانی اظهار داشت که سپاه، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و ما به خود متکی بوده و به ضعف دشمنان خود ایمان داریم.

بر اساس این گزارش، «علی عبدالکریم»، سفیر سوریه در بیروت نیز گفت که آنچه که محور مقاومت با آن مواجهه است، مایه افتخاری برای ارتش‌ها و فرماندهان این محور است و نشان می‌دهد که مقاومت در آستانه پیروزی است.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: